مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 خرداد 1399 ساعت 01:452020-06-12سياسي

فارس من| متضرر اصلی حذف ترم دانشجویان هستند


عدم برگزاری امتحانات به معنی حذف ترم است و این کار اصولی و منطقی نیست، قطعا این دانشجویان هستند که بیشترین آسیب را از حذف ترم و برگزار نشدن امتحانات می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه فارس من خواسته اند امتحانات ترم جاری در مقطع کارشناسی تمامی دانشگاه ها لغو شود و به هیچ روشی نه مجازی و نه فیزیکی امتحانی برگزار نشود.

آنان برای این درخواست دلایلی را مطرح کرده اند؛ از جمله این دلایل این طور اعلام شده که بسیاری از دانشجویان امکان حضور در کلاس مجازی را نداشتند و ندارند.

* لغو امتحانات دانشگاه ها امکان پذیر نیست در پیگیری ها محمود فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف به خبرنگار فارس با بیان اینکه لغو امتحانات دانشگاه ها امکان پذیر نیست، گفت: بعد از اینکه مساله کرونا در کشور جدی شد و حضور دانشجویان عملاً در دانشگاه ها امکان پذیر نبود دانشگاه ها بستری فراهم کردند تا کلاس ها به صورت مجازی تشکیل شود.

  * ارزیابی روند ترم از لحاظ حضوری و غیرحضوری بودن  وی یادآور شد: متاسفانه با شیوع بیماری کووید-19 در سطح دنیا ، اکثر دانشگاه های کشور مانند اغلب دانشگاه های دنیا برای اینکه خللی در کار آموزش ایجاد نشود، تصمیم گرفتند که با تکیه بر زیرساخت های آموزش مجازی خود، کار آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| متضرر اصلی حذف ترم دانشجویان هستند

فارس من| متضرر اصلی حذف ترم دانشجویان هستند